NOOVI klant API
Dagelijks mailen of bellen klanten voor nieuwe bestanden met productinformatie, prijzen, actuele voorraden, enz.
Tot op heden levert u deze klanten handmatig een lijst in excel.
Dit kost u veel werk en u wilt hier vanaf.
Klanten halen zelf productinformatie op.
Om u veel tijd te besparen en uw klant te ontzorgen, heeft NOOVI een klant API ontwikkeld. Hiermee kunnen klanten geautomatiseerd productinformatie, eigen prijzen, productafbeeldingen en voorraden ophalen vanuit eigen softwaresystemen.
Bepaal zelf welke debiteuren (en contactpersonen) toegang krijgen tot de API.
Maak wachtwoorden (tokens) aan in het managementportaal en nodig de juiste contactpersonen uit om deel te nemen. Uw klant krijgt nu een e-mail, waarmee hij kan inloggen in zijn eigen klantgedeelte. Hier vindt hij uitgebreide documentatie en voorbeeldcode om van start te kunnen met de API. U hoeft dus zelfs geen uitleg te geven!
Bepaal het assortiment per debiteur
Binnen het managementportaal bepaalt u niet alleen wie er toegang krijgt, maar ook welke artikelen binnen uw assortiment deze klant te zien krijgt.
U kunt dus zelf bepalen wie welke delen van uw assortiment mogen ophalen. Daarnaast bepaalt u zelf binnen het managementportaal welke vrije rubrieken worden meegegeven bij de API. Geautomatiseerde informatiedeling is de toekomst. Sommige wederverkopers van groothandels eisen zelfs al dat er een API beschikbaar is. Voorzie uw klanten van de juiste informatie, zonder dat u er omkijken naar heeft.
Exclusief bij NOOVI
De module Klant API is uitsluitend via NOOVI verkrijgbaar.
Geen andere Kingpartner biedt een vergelijkbaar product.
Prijsindicatie
* Tarieven zijn exclusief NOOVI Connect, management- en klantportaal. Heeft u al een product van NOOVI? Dan hoeft u deze onderdelen niet opnieuw af te nemen.